Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozdíly mezi začínajícími a zkušenými pedagogy tělesné výchovy v přípravě na hodinu a motivování žáků na 2. stupni základních škol a nižších ročnících víceletých gymnázií
Mejzr, Patrik ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Jansa, Petr (oponent)
Název: Rozdíly mezi začínajícími a zkušenými pedagogy tělesné výchovy v přípravě na hodinu a motivování žáků na 2. stupni základních škol a nižších ročnících víceletých gymnázií. Cíle: Primárním cílem diplomové práce je porovnat a popsat rozdíly mezi začínajícími a zkušenými pedagogy tělesné výchovy na území České republiky v oblasti přípravy na hodinu a motivování žáků. Zajímalo nás, zda u učitelů existují výrazné rozdíly nebo naopak podobnosti mezi vybranými koncepty. Metody: Data v praktické části práce byla získána pomocí metody empirického kvantitativního výzkumu formou dotazníku vlastní konstrukce, kterého se zúčastnili učitelé tělesné výchovy, kteří vyučují na druhém stupni základních škol a nižších ročnících víceletých gymnázií v České republice. Podmínkou pro vyplnění byla délka pedagogické praxe pod 5 let nebo nad 20 let. Z každého kraje bylo náhodně osloveno 25 % základních škol a 25 % víceletých gymnázií. Celkem bylo osloveno 772 škol, ze kterých jsme získali odpovědi od 271 respondentů. Získaná data byla zpracována a vyhodnocena v programu MS Excel. Výsledky: Skupina zkušených učitelů odpovídala na otázky převážně jednotně, v porovnání se skupinou začínajících učitelů. V mnoha případech se názory obou skupin pedagogů shodují, rozdíly nejsou příliš výrazné. Zejména zkušení učitelé tráví...
Rozdíly mezi začínajícími a zkušenými pedagogy na 2. stupni základních škol a nižších ročnících víceletých gymnázií v Nymburce a Poděbradech
Mejzr, Patrik ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Jansa, Petr (oponent)
Název: Rozdíly mezi začínajícími a zkušenými pedagogy na 2. stupni základních škol a nižších ročnících víceletých gymnázií v Nymburce a Poděbradech. Cíle: Bakalářská práce si klade za cíl popsat rozdíly ve vybraných konceptech (viz níže) mezi začínajícími pedagogy s délkou praxe pod 5 let a pedagogy s délkou praxe nad 20 let, kteří působí na druhém stupni ZŠ nebo na nižším stupni víceletých gymnázií na školách v Nymburce a Poděbradech. Vědecká otázka zní: Jaké jsou rozdíly mezi začínajícími a zkušenými pedagogy v Nymburce a v Poděbradech? Dílčí hypotézy nebyly stanoveny, protože si myslíme, že vědecká otázka je dostačující a jedná se o poměrně neprobádané téma. Metody: Informace v praktické části bakalářské práce byly získány pomocí dotazníkového šetření, kterého se zúčastnili učitelé na vybraných školách v Nymburce a Poděbradech. Dotazník byl zaměřen na 4 koncepty - příprava na hodinu, práce se třídou, motivování žáků a životní styl učitelů. Dotazníky byly rozdány učitelům, kteří učí na 2. stupni základní školy nebo v nižších ročnících víceletých gymnázií (prima - kvarta) a splňují délku pedagogické praxe, tzn. začínající učitelé s délkou praxe pod 5 let a zkušení učitelé s délkou praxe nad 20 let. Výsledky získaných dotazníků jsme vyhodnocovali pomocí Excelu. Výsledky: Z analýzy dotazníkového...
Pohled začínajících a zkušených učitelů na práci se třídou
Růžičková, Veronika ; Mudrák, Jiří (vedoucí práce) ; Titmanová, Michaela (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl analyzovat rozdíly ve způsobu, jakým vnímají začínající a zkušení učitelé různé aspekty práce se třídou, jako je příprava na hodinu, motivace žáků, zvládání nekázně ve třídě a jaké používají metody výuky. Dále tato práce analyzuje způsob, jakým vnímají své začátky kariéry začínající učitelé v porovnání se zkušenými vyučujícími. Také se zaměřuje na mapování rozdílů ve vnímání profesního vývoje těchto dvou skupin vyučujících. V teoretické části práce jsou předloženy různé koncepty a teorie zabývající se definicí začínajícího a zkušeného učitele a periodizací vývoje učitelů. Prostor v ní je také věnován postihnutí rozdílů mezi začínajícími a zkušenými vyučujícími v jednotlivých aspektech práce se třídou. Ve výzkumné části je za pomocí rozhovorů s učiteli zjišťován způsob vnímání práce se třídou, profesních začátků a profesního vývoje u těchto dvou skupin vyučujících. Zjištěné poznatky o způsobu vnímání začínajících a zkušených učitelů jsou dále porovnávány s poznatky uvedenými v teoretické části této práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.